Jump to content

L'arma più potente sulla terra, è l'anima umana

The Last Blacksmith

Recommended Posts

The scene opens in a television studio, surrounded by darkness. The only objects not covered by darkness are two chairs, placed in the center of the scene, illuminated by a white light coming from above. On a chair, you can see Antonio Miletta, presenter of the Italian wrestling program "Wrestling Magazine". Opposite him, occupying the other chair, is the Italian wrestler The Last Blacksmith.

Antonio Miletta: Appassionati di Wrestling italiani, benvenuti. Questa è una trasmissione che andrà in diretta il 26/02/2023, il giorno dopo il 18o anniversario della nostra amata OCW.

Antonio Miletta: Italian Wrestling fans, welcome. This is a broadcast that will going live on 2/26/2023, the day after our beloved OCW's 18th anniversary.

Antonio Miletta: Come potete vedere, siamo qui con il nostro rappresentante in OCW. Il carnivoro The Last Blacksmith.

Antonio Miletta: As you can see, we are here with our representative in OCW. The carnivore The Last Blacksmith.

Blacksmith nods with the head

Antonio Miletta: E' un onore averti qui con me oggi. Ma veniamo subito al punto. Sei qui per lasciare un messaggio che verrà pubblicato, come tua richiesta, il giorno dopo il PPV dell'anniversario. A questo punto, la mia curiosità è, chi sarà il destinatario? Forse Chris Green, colui che ti ha sfidato poche settimane fa a Turmoil?

Antonio Miletta: It is an honor to have you here with me today. But let's get straight to the point. You are here to leave a message which will be published, as per your request, the day after the Anniversary PPV. At this point, my curiosity is, who will be the recipient? Maybe Chris Green, the one who challenged you a few weeks ago in Turmoil?

Blacksmith: Vedi Antonio... ti dirò sinceramente quello che penso di Chris Green. Chris Green è come un cane che rincorre le macchine...non fa nulla con senno...

Blacksmith: See Antonio... I'll honestly tell you what I think of Chris Green. Chris Green is like a dog that chases cars...he doesn't do anything sane...

Blacksmith: Ha un padrone, che è Kassidy Hayes, che a quanto pare non è riuscito ad educarlo bene. Ora, non ho intenzione di stare appresso ad un cane, Antonio. Quindi l'unica cosà che farò per quanto riguarda Green, sarà lanciargli una palla, far finta di dargli retta, e farlo divertire un po'. Ma non ho intenzione di perdere tempo con lui... miro ad altri obiettivi.

Blacksmith: He has a master, who is Kassidy Hayes, who apparently failed to educate him well. Now, I'm not going to be around a dog, Antonio. So the only thing I'm going to do as far as Green is concerned is throw him a ball, pretend to listen to him, and give him some fun. But I'm not going to waste time with him... I aim for other goals.

Antonio Miletta: allora sono curioso. Qual è il tuo obiettivo Blacksmith?

Antonio Miletta: Now I'm curious. What is your goal Blacksmith?

Blacksmith: Come ho sempre detto, il mio obiettivo non è essere il migliore. Ma essere in grado di batterlo...

Blacksmith: As I've always said, my goal is not to be the best. But being able to beat him…

Blacksmith: Precedo la tua domanda. Sicuramente mi vorrai chiedere "BLACKSMITH chi pensi sia il migliore e quindi chi è il tuo obiettivo"

Blacksmith: I precede your question. Surely you want to ask me "BLACKSMITH who do you think is the best and therefore who is your goal"

Blacksmith: Questa è una domanda difficile Antonio. Sai non tutti usano gli stessi parametri per indicare il migliore. C'è chi pensa sia riguardo le "INNES CAPACITè", doti innate come dicono i francesi. C'è chi pensa sia chi usa meglio l'INTELLETTO.

Blacksmith: This is a difficult question Antonio. You know not everyone uses the same parameters to indicate the best. There are those who think it's about "INNES capacitè", like French use to say. There are those who think it's who uses the INTELLECT in best way.

Blacksmith: Sono stato abbastanza chiaro?

Blacksmith: Was I clear enough?

Antonio Miletta: In realtà no, ma so benissimo che dovrò accettare questa come risposta perché non aggiungerai dettagli. Mi limiterò a vedere cosa succederà ad Anniversary.

Antonio Miletta: Not really, but I know full well I'll have to accept this as an answer because you won't add any details. I'll just see what happens at Anniversary.

Antonio Miletta: Siamo in chiusura. C'è qualcosa che vuoi dire ai nostri telespettatori e ai fan che vedranno questo video?

Antonio Miletta: Time is almost finished. Is there anything you want to say to our viewers and fans who will see this video?

Blacksmith: L'arma più potente sulla terra, è l'anima umana....

Blacksmith: The most powerful weapon on earth is the human soul....

Blacksmith: Soprattutto se in fiamme...

Blacksmith: Mostly if it is on fire...

Blacksmith grins mischievously

The scene fades...

• Mark Out! 4

• Create New...